وسایل و ابزار پلاستیکی در چند دهه گذشته به پر کاربرد ترین ابزار موجود در منازل، محل کار و ادارات بدل شده و علاوه بر وزن سبک تر نسبت به فلزات، هزینه نهایی محصول نیز برای مصرف کننده بسیار به صرفه تر بوده که همین دلایل باعث استقبال روز افزون از وسایل تهیه شده از پلاستیک در جهان شده است. مجموعه ما به عنوان مرکز عرضه مستقیم محصول چهار پایه پلاستیکی کوتاه در سطح کشور فعالیت دارد.

مرکز عرضه چهار پایه پلاستیکی کوتاه

سایز بندی چهار پایه پلاستیکی

سایز بندی چهار پایه پلاستیکی قطعا نیازی به اشاره به کاربرد چهار پایه های پلاستیکی نیست. کاربرد اصلی چهار پایه پلاستیکی برای نشستن بر روی آن بوده و در اندازه ها و ارتفاع های مختلفی تولید و به بازار عرضه می گردد. ارتفاع چهار پایه ها از حدود ۲۰ سانتی متر شروع شده و تا ۱ متر هم ادامه پیدا می کند. همچنین سطح چهار پایه پلاستیکی به نسبت ارتفاع آن تعیین می شود و هرچه ارتفاع بیشتر، مقدار سطح نشستن هم بیشتر می شود.

ضخامت بدنه چهار پایه پلاستیکی نیز بر اساس اندازه آن متغیر بوده و هرچه اندازه چهار پایه بزرگتر باشد ضخامت آن نیز بیشتر بوده تا از استحکام لازم برای تحمل وزن افراد برخوردار باشد. البته چهارپایه ها کاربرد های دیگری هم دارد و صرفا برای نشستن افراد روی آن طراحی و تولید نشده. در فروشگاه ها برای قرار دادن وسایل و اجناس روی سطحی بالاتر از زمین از این وسیله استفاده می شود تا رطوبت و گرد و خاک موجود بر روی زمین جذب مواد غذایی و سایر محصولات نگردد.

چهارپایه های پلاستیکی کوتاه به دلیل سبک بودن، جا گیری کمتر و همچنین سادگی در حمل و نقل، بیشتر مورد توجه بازار قرار گرفته و نسبت به سایر اندازه ها فروش بیشتری داشته است. این اندازه از محصول به راحتی داخل خودروی شخصی هم قابل حمل بوده و در مکان های مختلف می توان از آن استفاده کرد. همچنین چهار پایه های تاشو هم در حالت جمع شده، حجم بسیار کمی را اشغال کرده و حتی می توان در حالت پیاده روی مانند یک ساک دستی آن را با خود حمل کرد.

انواع چهار پایه پلاستیکی کوتاه

انواع چهار پایه پلاستیکی کوتاه چهار پایه پلاستیکی کوتاه در دو نوع ثابت و تاشو تولید و به بازار عرضه می گردد. مزیت نوع تاشو نسبت به ثابت در این است که حمل آن به دلیل جا گیری کمتر، ساده تر است. مجموعه ما انواع چهارپایه پلاستیکی را با قیمت مناسب و کیفیت و داوم بالا عرضه کرده و آماده همکاری با فروشندگان در سراسر کشور می باشد. محصولات همگی از مواد اولیه درجه یک و مقاوم تهیه شده و دوام آن توسط ما تضمین می گردد. در صورت تمایل به خرید چهارپایه به صورت عمده و مستقیم لطفا با بخش فروش تماس حاصل فرمائید. همکاران ما مناسب ترین محصولات را بر اساس نیازمندی شما معرفی کرده و تا حد امکان قیمت پایین تر از بازار اعلام می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید