سطل زباله پلاستیکی 240 لیتری

سطل زباله پلاستیکی پدال دار که امروزه در سطح شهر و مکان های تفریحی دیده می شود. به دلیل کیفیت مواد ساخته شده در آن و قیمت ارزان از طرفداران زیادی برخوردار است. از شیک ترین سطل های زباله نوع پدال دار بوده که تولید کنندگان با طراحی ویژه آن را ساخته اند.

سطل زباله پلاستیکی پدال دار

شرکت های تولیدی با پیشرفت تکنو لوژی و استفاده از با کیفیت ترین مواد موجود توانسته اند بهترین مدل های سطل زباله تولید کنند. همچنین  این سطل ها دارای بدنه مقاوم در برابر گرما و سرماهستند. حتی در اثر تابش آفتاب گاز های مضر انتشار نمی کنند.این سطل ها دارای ابعاد بزرگ که مناسب فروشگاها و ادارات و… همچنین ابعاد کوچک مناسب منازل و آشپزخانه و…. در بازار موجود می باشد.

سطل زباله پلاستیکی پدال دار

سطل زباله پلاستیکی پدال دار که دارای پدال و دو چرخ لاستیکی مقاوم جهت حمل آسان می باشد.

پدال این سطل از جنس فولاد بوده با فشردن پدال می توان به درب سطل زباله را باز و زباله را در درون آن انداخت. این سطل ها ظاهری زیبا و مستحکم و رنگ بندی متنوع دارد.

سطل زباله پلاستیکی پدال دار

تولید سطل زباله پلاستیکی

برای تولید سطل زباله پلاستکی از دستگاهای تزریق فشرده استفاده می شود به دلیل اینکه این محصول باید از مقاومت خاصی برخوردار بود.از همین رو تا بتواند در مقابل ضربه های وارد شده  ناشی  از جابجای را تحمل کنند. سطل ها را از رنگ های زرد،قرمز،آبی،قهوه ای،طوسی، براساس تفکیک مواد که درون آنها ریخته می شود تولید می گردند.

سطل زباله پلاستیکی پدال دار

شیک ترین سطل زباله پلاستیکی

سطل های زباله پلاستیکی از شیک ترین سطل های زباله پلاستیکی  مرغوب محسوب می شود، به دلیل  کارایی و دوام بالای آن در مراکز مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این سطل ها در انواع طرح های کلاسیک و مدرن ساخته شده و امکان استفاده از آن را هم در خانه و هم در مراکز تجاری بزرگ فراهم می سازد.

سطل زباله پلاستیکی پدال دار

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!