میز از جمله وسایلی است که می تواند در هر جایی یک دورهمی خودمانی را به ارمغان بیاورد. این محصول در متریال های مختلف در بازار موجود است و هر شخصی بسته به مکان استفاده اش، یک نمونه از آن را انتخاب می کند. از جمله متریال های پرکاربرد میز که می توان در هر جایی( بالکن خانه، باغ، ویلا ، غذاخوری ها و…) استفاده نمود، میز پلاستیکی است که امروزه خیلی ترند شده و معمولا هر خانوار یکی از آنها را برای حیاط یا بالکن منزلش تهیه می کند. میزها در سایزهای مختلف قابل سفارش هستند. معمولا میز پلاستیکی ۶ نفره یا ۴ نفره بیشترین میزان درخواست را دارند که برای تهیه آنها می توانید از تولیدی های عرضه میز اقدام به تهیه نمایید.

مرکز انواع میز پلاستیکی ۶ نفره

سایز بندی مناسب میز پلاستیکی

سایز بندی مناسب میز پلاستیکی همان طور که ذکر شد میزهای پلاستیکی در سایزهای مختلف در بازار عرضه می شوند. بسته به تعداد نفراتی که قرار است دور میز بنشینند ابعاد مختلفی دارند، معمولا سایز های پرطرفدار یا به صورت چهار نفره یا شش نفره طراحی شده اند و بسته به مکانی که قرار است در آن قرار گیرد می تواند به صورت دایره ای یا چهارگوش باشد. مشخصه های این نوع میزها در زیر ذکر شده است:

  • سایز استاندارد برای مدل چهار نفره: اگر میز به صورت گرد باشد قطر ۹۰ سانتی متر و اگر به صورت چهارگوش باشد ابعاد ۶۰×۱۱۵ است. ارتفاع مناسب هم ۷۳ سانتی متر می باشد.
  • سایز استاندارد برای مدل شش نفره:اگر میز به صورت گرد باشد قطر ۱۱۰ سانتی متر و اگر به صورت چهارگوش باشد ابعاد ۸۵×۱۳۰ است. ارتفاع مناسب هم ۷۳ سانتی متر می باشد.

نکته ای دیگر در ساخت میز پلاستیکی ثابت بودن یا حالت تاشو آن است که بسته به نوع سلیقه خود می توانید یک مدل را انتخاب نمایید. اگر فضایی که قرار است میز در آن قرار گیرد، فضایی کوچک است نوع تاشو پیشنهاد می شود که بعد از اتمام کار بتوان آن را تا و در گوشه ای گذاشت و فضا را برای استفاده دیگر آماده سازی نمود.

قیمت تولیدی میز پلاستیکی ۶ نفره

قیمت تولیدی میز پلاستیکی ۶ نفره با گسترش زندگی شهرنشینی و تمایل سایر اعضای خانواده به داشتن وقتی برای دورهمی، خرید انواع میز پلاستیکی رو به گسترش است. تولید کنندگان مختلفی هم در عرصه تولید میز پلاستیکی در جنس های متفاوت فعالیت دارند. بنابراین قیمت های متنوع از آن را هم شاهد هستیم. اینجاست که برای اطمینان از جنس مرغوب کالا، شناخت یک تولیدی معتبر از ضروریات در خرید محسوب می شود. برای اطمینان از ساخت محصول خود، با سازندگان معتبر در این زمینه در ارتباط باشید تا بتوانید میزی با کیفیت را خریداری نمایید و سالهای سال از آن استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید