میز پلاستیکی ۴ نفره یکی از پرکاربرد ترین و به صرفه ترین میزهایی است که اکثراً به خاطر سبک بودن و جابجایی راحت آن، از این محصول استفاده می کنند

میز پلاستیکی چهارنفره تنها محصولی است که در سالن های غذا خوری یا منازل،از آن برای سرو غذای مشتری یا خود, از آن استفاده می کنند.

میز پلاستیکی ۴ نفره مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه مطلب با مزایای آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

خرید مستقیم میز پلاستیکی ۴ نفره

اطلاعاتی درباره کیفیت میز پلاستیکی

اطلاعاتی درباره کیفیت میز پلاستیکی میز پلاستیکی باید دارای کیفیت ها و به روز باشد که متقاضی این محصول بتواند در هنگام لزوم از این محصول استفاده کند.

میز پلاستیکی ایی با کیفیت است که تحمل وزن بالای ۱۰۰ کیلو را داشته باشد یعنی اینکه اگر مشتری یا شخص دیگر می‌خواهد از آن استفاده کند، صندلی‌های آن، تحمل وزن بالای ۱۰۰ کیلو را داشته باشد و هنگامی که افراد دارای وزن بالا می خواهند اژ آن استفاده کنند صندلی نشکند و استفاده کننده، با اطمینان کامل روی صندلی بنشینید.

کیفیت بالای صندلی به این معنا است که محصول مورد نظر، از مواد درجه یک و عالی ساخته شده باشد،محصولی که از مواد درجه پایین ساخته شده باشد, تحمل وزن زیاد‌ یا حتی پایین تر را ندارد و با کوچکترین فشار یا ضربه می شکند و استفاده از این نوع محصول ریسک بالایی را می طلبد.

از نظر زنگ و بوی به کار رفته در این محصول باید گفت که: رنگ این نوع محصول خیلی‌ زود کیفیت رنگ خود را از دست می دهد و بوی نا مرغوب بودن مواد درجه پایین بودن آن کاملا پیداست و ازاستشمام بوی محصول به راحتی می توان فهمید که محصول ،از نا مرغوب بودن،برخوردار است.پس محصولی مرغوب است که بوی مواد درجه پایین ندهد.

قیمت روز میز پلاستیکی ۴ نفره

قیمت روز میز پلاستیکی ۴ نفره قیمت میز پلاستیکی بستگی به عواملی دارد که در ذیل به آن اشاره می کنیم.

از جمله عواملی که روی میز پلاستیکی تاثیر گذار است جنس میز مورد نظر است هر چه میز پلاستیکی ما از مواد درجه یک و بالا و مرغوب ساخته شده باشد قیمت محصول ما بالاتر خواهد بود و دیگر اینکه قیمت میز ما بستگی به تعداد آن دارد که چهار نفره باشد شش نفره باشد ۸ نفره یا ۱۲ نفره، هر چه تعداد. بیشتر باشد مسلما محصول مورد نظر بالاتر خواهد بود زیرا از مواد بیشتری استفاده شده است.

عامل دیگری که روی قیمت میز مورد نظر ما تاثیر گذار است این است که فروش محصول مستقیم است یا غیر مستقیم اگر ارائه و عرضه محصول مورد نظر ما به صورت مستقیم و بی واسطه باشد مسلماً قیمت محصول مورد نظر ما پایین تر خواهد بود.

اگر خرید محصول مورد نظر ما با واسطه باشد محصول مورد نظر ما از قیمت بیشتری برخوردار خواهد بود.

در مورد تولید میز پلاستیکی باید گفت که تولید این محصول،بستگی به تقاضا یا تعداد نمایندگی های آن شهر یا روستا دارد این که مشتری مورد نظر ما میز را برای استفاده شخصی می خواهد یا برای رستوران یا کافی شاپ؟ یا حتی برای اداره ی مورد نظر می خواهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید