فروشگاه ها و مراکز فروش پلاسکو و وسایل پلاستیکی را به فروش می رسانند. میز های تاشو پلاستیکی در ابعاد مختلف تولید می شوند. بر اساس تعداد نفراتی که می توانند از میز استفاده کنند، تقسیم بندی می گردند. میزهای چهار نفره که سایز کوچک میز پلاستیکی به شمار می آید، در تمامی مراکز فروش موجود است. میز پلاستیکی در رنگ ها و طرح های گوناگون و متنوعی به فروش می رسد که شما می توانید بر حسب سلیقه خود، از میان آنها انتخاب نمایید.

فروشنده میز پلاستیکی تاشو 4 نفره

موارد استفاده از میز پلاستیکی تاشو

موارد استفاده از میز پلاستیکی تاشو استفاده از میز پلاستیکی که جایگزین میزهای چوبی شده ، رواح زیادی پیدا کرده است. میزهای پلاستیکی سبک هستند و جابه جایی انها راحت تر است. ارزان تر بوده و قیمت بسیار کمتری نسبت به میزهای چوبی و فلزی دارند. قطعات میزهای پلاستیکی را می توان به راحتی جدا نمود و سپس مونتاژ کرد. تمامی این مزایا و بسیاری دیگر سبب شده که عده بسیاری استفاده از میزهای پلاستیکی را تر جیح دهند. خصوصا در خارج از منزل میز پلاستیکی بهترین گزینه است.

میز پلاستیکی تاشو علاوه بر تمامی خصوصیات بالا تاشو نیز هست. پایه های این میز را می توان جمع کرد و بدین ترتیب میز جای بسیار کمی را اشغال می کند. برای مکان های کوچک انتخاب خوبی است. در آپارتمان های کوچک تلاش می شود تا از فضای موجود بیشترین استفاده را بتوان کرد. در آشپزخانه های و همینطور رستوران های کوچک از این میزها بهره می برند.

میزهای پلاستیکی در برابر رطوبت و خیس شدن مقاوم هستند و در حیاط و باغ در زیر باران خراب نخواهند شد. میزهای پلاستیکی را می توان به راحتی شست و تمیز کرد و نگهداری آن ها ساده و آسان است. برای پیک نیک و طبیعت نیز کاربرد دارند. می توانید به سادگی میز را بسته و در ماشین خود قرار داده و در محل مورد نظر باز نمایید. میز تاشو ۴ نفره مناسب برای ۲ تا ۴ نفر است. که در مراسم و مجالس نیز برای پذیرایی از این میز استفاده می شود.

خرید مستقیم میز پلاستیکی تاشو

خرید مستقیم میز پلاستیکی تاشو برای خرید میز تاشو به شکل مستقیم می توان به نمایندگی های کارخانه جات تولیدی مراجعه نمایید. در این نمایندگی ها قیمت ها مصوب و یکسان است و با توجه به اینکه به طور مستقیم و بدون واسطه با تولیدی در ارتباط می باشند کالای مورد نیاز شما را با کیفیت و قیمت مناسب تری ارائه می دهند. قیمت انواع مختلف میز پلاستیکی بر اساس نوع مواد اولیه به کار رفته در تولید، متفاوت است. در خرید مستقیم انواع میز را با توجه به بودجه خود می توانید خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید